snart är det helg!

Haj!
Nu är tentan klar och jag får äntligen andas lite. Jag hade tyvärr inte tur med frågorna, så med mer tur så blir jag godkänd. Fan, hade jag bara prickat rätt essä-fråga så hade det utan tvekan blivit ett vg. Men det är morgondagensproblem! Jag kom, stressade och ville hinna med mitt älskade step-pass då Nicole ba: men...jag är hungrig? med andra ord: stanna hemma och laga mat åt oss. Jag kunde helt enkelt, var tvungen att träna! Men när jag skulle hämta ut kläderna från torktumlarn så hade inget torkat! Torktumlarjävel!! Då blev Nicole glad i alla fall så vi började laga middag.
Vi firade det genom att leka att vi satt på en uteservering hahaha och drev sönder om massa. I alla fall, sen softa vi lite och glodde på TV. Sen kom Samora och Jhonny och vi gick ner till stan för att kolla på matchen. Jag tog en stor stark och kunde efter att ha druckit den på kanske en timma, knappt hålla upp mitt huvud. Jag blev "lite" påverkad trots middag och nachos. Måste bero på tröttheten efter tentapluggandet helt enkelt.

Idag sov jag väldigt djupt, säkert av samma skäl som jag precis nämnt. Vaknade knappt av att Nicole höll på å fixa å trixa och packa.
Nu sitter jag i datasalen, ÄNTLIGEN reunited med min klass. Hur kan man sakna allt efter bara en vecka? Hur ska jag klara mig in the real world? Jag behöver folk som jag kan driva med och som driver tillbaks!

Jag har världens mest onödiga uppgift. HTML kan gå och slänga sig nånstans i en vulkan eller nåt!! Jag är så sjukt omotiverad till den här uppgift så att det inte finns. Men det är bara att knipa och köra va?

Wish me luck! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0