SÖÖÖNDAG

Hola,

nu sitter jag i ett skinande rent kök. aaah, min rygg är helt slutkörd.
både jag och nicole sov uuut, utan några larm som ringde, ingen som smsa eller ringde å störde. Såååå skönt, hur ofta händer det?
Vi gick upp, käka och sen så gick hon över till sina släktingar och blev bjuden på hemmagjord-pizza och då satte jag igång med pluggandet. Jag ser faktiskt framemot att läsa boken jag ska ha tenta på tills på onsdag, tentan är så liten så att det egentligen räcker med att göra gamla tentor men eftersom det är just organisations kommunikation (som jag ju gillar) så ska jag försöka läsa så mycket som möjligt. Dessutom är tentan på A nivå, jag har liksom betyg i B kursen så förhoppningsvis så blir det inga problem :-)

Sen fixade jag pannkakor och åt det till lunch, hehe. SÅ GOTT! Precis då jag ätit och diskat klart så ringer Nicole och säger att hennes släktingar kan skjutsa oss för att storhandla. Guld. Så jag gick över dit och de tvinga i mig mat trots att jag var mätt som en häst haha. De tvinga Nicole att släpa med mig nästa gång hon ska dit och käka och jag klagar inte, eller hur?
Vi åkte iväg och handla massa massa. bar upp allt och då jag skulle proppa i allt i skafferi och kylskåp så kände jag att jag först ville skrubba sönder och samman allt innan. Sagt och gjort. Typ en hel timma senare (skrubba alla skåp och hyller i kylskåpet, skåpen i köket, packa in, och så hamna jag i badrummet där jag skrubba där med...) så, miiinst sagt: P U S T!!!!

Jag ska kanske ta och rulla lite chokladbollar snart. Sen så kanske vi fixar ihop en tonfisksallad, favoriten hemma hos BOU (ShaBOU och BOU assaf).

UPS. Nu dök Nicoles nya kusiner upp här så vi ska leka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0