tårta+skada+plugg+vuxenpoäng

You spin my head right round, right round. When you go down, when you down doouuwn

TJO! Jag är typ sockerhög just nu. Två tårtbitar har jag fått äta!
Jag har suttit och pluggat mestadels av dan. Vid ett kom Nicole med tårtan och jag fick smaka, muuuuums.
Sen går hon till vårt fönster och drar upp våra gardiner så att jag får in ljus (JAG VILL INTE SE ATT DET ÄR LIVETS VÄDER UTE NÄR JAG SITTER I PYAJAMAS OCH TENTAPLUGGAR!!!!) och ser att vårt ljusstake har ramlat ut från fönstret!!!
HAHAHAH
alltså, det är av glas. Fatta om det är någon som har fått det på sig? Men jag tror inte det, nånting måste jag ha hört i så fall? Men det är en klädbutik precis under oss så jag tror att den hamna på kläderna som hänger utanför och att ägarn har tagit bort all glassplitter. Tänk er om en vecka på aftonbladet "Klädbutiken XXXX har glasspitter på sina kläder - Är det samma terrorist som Kronfågeln drabbades av?!"

Då Nicole undersökte saken så såg hon Rania från min klass komma gående på gatan, påväg mot tåget. Hon ropa upp henne så det var då jagh fick äta min andra tårtbit MED BÅDE twixer OCH daim på. Mums. varför bakar man inte tårta oftare? Jag ska göra det i sommar! Ååååå det är så mycket som jag ska göra i sommar! I matväg alltså :-) (och alla får smaka förutom Idsala!)

Nu ska jag plugga i någon timma till. Sen ska jag upp, diska och laga middag och Nicole och Kim! Förhoppningsvis så hinner jag plugga lite till på kvällen. Tjeeeråå
'
Ps: Idag fick vi hem Nicoles efterlängtade Hemköps-kort. Äntligen bonus!! Vadå inte VUXENPOÄNG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0