tentaångest är SÅ 2008

nooooooooo nu är tårtan sluuut :-( jag fick min sista bit runt nio, halv tio. jag frågade direkt när vi kunde göra tårta igen. mums!
för 1½h sen frågade nicole mig om jag ville med ut och gå? ja! jag har suttit hemma i två dagar. jaaaaaaaaa, i det här vädret. EXAKT samma väder som jag pluggade sist, det glömmer man inte va?!
sen lockade allt ljud som inte dämpat trots tiden. det var folk på gatorna.
jag springer ut från porten och möts av en chock. bara en sån värmechock som man får första dagen på semestern. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH vad sköööööööööööööööööööööööööööönt!!!!!!!!!!!!!
snartsnartsnartsnaaaart!!

vi gick runt på stan och gick längst vattnet påväg hem. utanför oss satte vi oss vid en bänk och prata om en massa annat. frida var också med oss.
jag ska lägga mig nu. ska upp tidigt imorgon och plugga lite inför det sista. på kvällen är jag fri som en fåget. Ja, nästan i alla fall. bara två uppgifter i skolan kvar.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0