fred in

shittans brittans, vilket pass det var idag!! Det var tre instruktörer (två av dem går jag till) den tredje var så hååård, alltså låt mig beskriva det på detta vis.
I vanliga fall så kör vi lårmusklerna genom att ha stången på axlarna och köra på, upp å ner upp å ner, snabbt och långsamt osv. i slutet av varje omgång (det är tre omgångar) så går vi ner, stannar halvvägs upp (alltså, inga utsträckta ben som ger viloläge) och så gör vi fyra x4 och man DÖR. Vet ni vad denna instruktör gör då?! DUBBLAR!!!!!!!
gaaaaah jag kunde inte röra på mig!!

Idag ökade vikterna också, jag är alltså inte den svagaste i gruppen längre! Ok, det är jag och NÅN tant som tar samma vikter, men ändå?

Efter träningen sprang jag in till hemköp för att handla godis och unce bens thai currysås (reklam, reklam NÄR kommer min bonus hemköp!?!) godiset var för 4.90!! Pangpris. Jag äter inte lika mycket godis längre vilket jag tycker är väldigt, väldigt tråkigt. Helgerna blir liksom inte lika roliga.

Efter dusch, tillagning av middag, uppätning av middag så sprang jag ner på stan igen. Öppet till 21!! Tänk er! Från 18 som man stänger i vanliga fall till 21, vääärsta grejerna! Jag Gabriella och Josefine strossa mest. Hitta massa, MASSA fint på Gina tricot. Mums vill ha. Men annars så har jag lyckats slå rekord i antal timmar på stan utan att gå in i en butik.

Kom hem och fick äntligen äta mina munkar. Satt och skratta ensam tll Hitch hahaha och sen hade jag världens snack med pappa och syster.
Jag har livets träningsvärk och ska ändå upp imorgon för samma pass. Sista lördagen nu. AAAAAAAAAAH NÄSTA lördag är jag hemma!!! Redan på torsdag förhoppningsvis, SNAAAAAART.

Jag ligger på mage i sängen så jag orkar inte skriva så mycket mer eller göra det aningen roligt men ska kolla om jag kan ladda upp någon eller några fåniga bilder så att detta fåniga inlägg blir ännu fånigare. Fånigt hehe vilket ord. Fånigt va? PUSS


fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0