detta är mitt hem

Woho!
Mitt internet funkar så fantastiskt trögt här. Precis som en Fabbe på fyllan höhö

Samora ringde mig i förrigår å sa att hon typ ger upp hoppet om resa till Södertälje och att vi skulle ses hos mig och yra på stan. Tio minuter senare smsa hon mig å sa att hon skulle plocka upp mig! Ö V E R L Y CK L I G.
Vi åkte iväg vid halv sju å var hemma två timmar senare ungefär. Sista biten på resan var jättefin, världens solnedgång och små majbrasor lite här å var :-)

Asså, när vi körde in i Södertälje, genom stan...aah, det röös i hela kroppen!
Kom hem och pussades på mamma, åt mat i rekordfart och drack två starköl..också på rekordfart. Kolla på fyrverkerierna från stan från balkongen, jättefin å jag slapp frysa som alla andra höhö
Väntade in pappa och lillsyrran som var påväg upp från stan. Pussades med dem och sen sprang jag själv ner på stan. Mötte upp tjejerna som satt på Barollo, tog både en öl och ett glas vin där. Sen gick vi vidare. Ilham och Sibar avslutade kvällen men inte jag, fabbe och idsala - varför blir man ens förvånad? Haha

Vi drog till 550 där det var deras historias längsta kö haha. Men med lite huxflux så var vi inne efter 5min - med en Fabbe som hade MJUKISBYXOR + MUNKTRÖJA + SVEAMÖSSA. Jag vet, jag vet..hon är otrolig.
I alla fall. Där var det rena syrianfesten. Men vi gjorde det bästa av situationen, vi shottade på och värva det med öl.
Träffade min gamla bästis som jag gick i samma klass med från lekis upp till första ring och massa massa andra. Träffade en annan gammal vän som tyvärr blivit trögare än ett ruttet bananskal på asfalt. Kvällen var i alla fall bra. Skönt att känna att rummet snurra igen! Trodde jag hade tappat förmågan men icke.
Vaknade upp på morgonen, mådde lite illa men gick upp å käka frukost med alla. Sen ringde Idsala och bjöd över mig till pannkaks-frukost hos henne. Så det var bara att gå dit. Haha
Mådde illa enda tills EFTER lunch. Men hos henne drev vi på som vanligt med hennes bröder, "solade" på balkongen å bara softa tills pappa ringde å sa att lunchen var kvar,
Gick hem å åt jordens kycklingsallad som räckte för en hel armé.
Jag kommer att få rulla tillbaks till jkpg!
Efteer lunch så ringde idsala igen och vi promenerade till ilham som blev sminkad av idsala. EFter det kom jag hem och en stund senarekom fabror med familj till oss och jag måste nog ha historiens busigaste kusiner. Men sen så bor dem i Hovsjö också - den äldsta ungen (7år) har till och med lärt sig irakiska....     .....       .....

Resten av kvällen satt familjen å kollade på tv. Men så fort x-men började så somnade jag på soffan. Det är jag och Sina liksom, vi la oss samtidigt haha
Blev väckt vid tio för frukost med trollen. Å nu har jag satt igång alla för städning medans jag får surfa lite.

JAG ÄLSKAR ATT VARA HÄR. Ikväll ska jag hinna med både grillning hos moster i rönninge och invigning av Ilhams nya rum! Känner jag mig själv rätt så avslutar vi kvällen nånstans med en varsin shot. PUss

Kommentarer
Postat av: Ashur

Detta är ditt hem

2009-05-04 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0