vände på steken och den var rå

Fyfan vad jag är arg just nu. Jag har en sån äcklig känsla i magen sen det där mailet. Sa jag förresten att jag bestämde mig för Leeds efter beskedet om Northampton? Idag har jag fått ett till mail om Leeds, de tar inte heller emot några utbytesstudenter. MEN VAD I HELVETE ÄR DET JAG BLIVIT ANTAGEN TILL DÅ?!
Hade jag vetat att det är ett sånt här jäkla trögt system som de följer hade jag aldrig ropat wiho innan allt var klart, jag hatar sånt här!!
De här tjatat hål i huvudet på mig om att söka till Belgien istället eller kanske Holland. Men vafan?! Det är ENGLAND jag vill till! England är inte som resten av europa! Vad ska jag i belgien eller holland å göra? Lära mig deras fula brytning på engelska eller? Jag har redan svengelskan tack.
S å   j ä k l a   i r r i t e r a n d e så det inte finns!
VADÅ om jag kan tänka mig belgien eller holland?! Kolla minjäkla ansökan, funkar inte northampton (FÖR VISST KAN EN NORMAL MÄNNISKA TRO ATT MAN KONTAKTAR UNIVERSITET IIIINNAN MAN SÄGER TILL STUDENTEN ATT MAN BLIVIT ANTAGEN?! TYYYYYDLIGEN INTE?!) ja, då kollar du vad jag sökt i andra hand helt enkelt?! Eller tredje i mitt fall. Oherregud är så jäkla förbannad och ändå har jag låtit det smällta i ett par timmar nu.

Har i alla fall suttit och kollar på gossip girl, senaste med nicole klara och queen. skitmysigt. sen tjejsnackades det om förföljare och andra creepy stuff. jag blev skiträtt. speciellt när nicole bestämde sig för att gå ner en sväng med dem. ensam hemma efter allt läskiga som berättats. jag höll på att kissa på mig. men nu sitter hon här i alla fall och kollar på en scen med chuck och blair om å om å om å om å ooom igen. jag dör. mitt hjärta slog nästan lite extra vid en scen med honom. MY GOD. drö ö m.

Godnatt. Jag ska försöka drömma om min alldeles egna chuck och inte tänka på mina döda englands-drömmar. snyft

Kommentarer
Postat av: Ashur

Lugna dig zigge..

2009-05-21 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0