vet du varför man firar kristi himmelfärd?

Alltså, GISSA VAD?! Jag kom hem från skolan vid 3 tiden och slappa här hemma. Satt och peppa inför stepp-passet, SÅ SOM jag har längtat!! Jag vänta å vänta. 17.05 befinner jag mig på atlantis och ser på skärmen där man anmäler sig att det inte finns något step-pass?!

Kollar på schemat över tider då det är ledigheter, självklart...SJÄLVKLART började den 16.00. Alltså, jag som kristen tycker att det är jättebra att "fira" kristi himmelfärd men jag förstår inte varför man ska byta på passet IDAG? Jag menar, det är imorgon och dessutom kan jag sträcka mig till att det är Ok med att byta tiderna på fredag. MEN IDAG?! Jag slår vad om att hälften inte ens vet varför vi är lediga imorgon?!

Aja. Jag tränade lite på en sån trampcyckel som vi har hemma i södertälje också. Men jag längtade till att få laga mat så jag gick hem och gjorde det! Spaghetti med köttfärssås och en sallad till. Mmmm vi åt ganska mycket. Snart ska vi kolla på Gossip girl, det avsnittet som de precis har sett i staterna men jag ska försöka få henne att kolla på förra avsnittet också för den såg hon utan mig. Hehe

Vad gör alla idag? Det är ju helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0