fram med sommarkläderna!

Hola!

Jag är dum i huvudet. Varför lägger jag mig så jävla sent föör?! Det var meningen att jag skulle vila den här helgen.

Enda sen jag börjat tänka på allt jag måste köpa inför mexico så har jag varit lycklig över tanken med att skippa vinterkläder. MEN förutom ett par skor som jag såg i början på veckan. Jag har konstant tänkt på dem. Jag köpte dem inte för att jag vet hur jag själv är, jag ÄLSKAR stövletter med spiikklackar men går väldigt sällan med dem eftersom det är vardagsskor och orka anstränga sig på vardagarna? Haha varje stövlett jag har köpt har jag använt max två gånger.

Nu har jag hittat hemsidan och kollat efter dem, och jag måste seriöst ha inbillat mig dem snyggare än vad de var?
Kolla


Klacken ser ut att vara såna som jag AVSKYR! Ska man ha klackar ska de vara ordentligt höga annars är det riktigt fult. Men jag gillade sulan.

Men men, nu kan jag släppa dem med glädje! Istället har jag imorse (efter att ha blivit väckt av mamma som säger att hon gjort mannagrynsgröt - som jag KAN äta men inte gillar särskillt mycket och efter att ha suttit på huk en halvtimma för att leta efter några papper i pappersinsamligen, istället hitta jag en klänning som jag satte mig ner för att läsa hehe. Papprena jag leta efter? De var i mitt rum) har mamma börjat leta fram alla mina gamla sommarkläder och frågat vad hon får slänga och behålla.
Hon är en slängare och jag är en behållare.
Hon har inte ETT enda par skor eller klänningar eller väskor ELLER NÅGOT från typ 80 talet som är sjukt snyggt nu. kvinna alltså.

Jag har testat massa kläder och euphori behåller jag dem för att ta med till mexico om ca 40 dagar. Det är klänningar byxor och linnen osv som mamma hotat med att jag INTE får ta med hem igen, hehe.

Nu ska jag lösa lite korsord och byta om och ta mig ut i det fina vädret, solen är här människor!! SOL!! Det har vi inte sett på flera månader ju. Ouäh.
Jag sk apromenera till Sibar och leka lite med bambi. Försöker få med mig Ilham också. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.

Pusselipuss!


Bambi på mina knän i tisdags innan jag åkte tillbaks till jkpg.


hahaha fuuuling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0