helgen är borta, likaså oktober

Måndagmorgon!

Det var inte alls så mysigt när klockan ringde vid nio imorse. Måndagsmorgon, segstartat.
Vi väntar på den tredje medlemmen som kommer närsomhelst.
Helgen har varit lång och...hmm..brist på annat ord, speciell? Haha, Samora förklara?
Uppdaterar om jag hinner senare idag om det!

Just nu räknar jag ner dagarna, jag har inte varit hemma på 1½månad!! Det har inte varit sååå jobbigt som jag trodde, men vissa dagar har varit värre än andra helt enkelt.
Jag hoppas allra mest att vi lägger upp veckans arbete så att jag kan göra så mycket som möjligt hemma och KANSKE kunna åka redan på onsdag för att hinna med kvalet? ÅÅÅ snälla snälla! Jag har haft för mycket otur på senaste tiden jööö hehe

Nej men annars, vanligt vanligt. Mitt internet hemma är igång igen så jag lär väl inte bli lika frånvarande...
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter skolan, förmodligen leka lite med Samora. Har en grej som jag vill kolla upp. Kanske träna? Så att när jag kommer hem och mamma frågar om jag kommit igång med träningen så slipper jag ljuga :-) hihi
Kanske sjukhus? Kanske kanske. Men först; C-UPPSATS!!

Ps: Elisha! Hör å häpna, jag gick till kyrkan igår, så du slipper skvätta vigvatten på mig när jag kommer hem haha

Kommentarer
Postat av: elisha

HA HA HA. jättekul! men roligt att du gick iaf, NÅGON gång i livetm är väl bra!:) pösshej

2009-11-03 @ 11:30:58
URL: http://klichen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0