I´m coming!

Aahh, idag har det gått 10 dagar sen jag tatuera mig. Med andra ord så får jag äntligen börja använda bh igen. Slutdrömt om att jag skaffat fejkbröst, slutdrömt om att jag endasr ägde fula bh:ån osv.'
Och äntligen får jag börja träna!

Den är självklart inte helt läkt ännu, fortfarande lite skorpor kvar. Så jag får hålla ut i ett par dagar till.

Och för en vecka sedan satt där jag på kontoret hos en av de anvarsiga på internationella kontoret, dagen efter jag skällde ut henne över telefon. Dagen efter hon trodde att jag hade dalmål-dialekt.
Emanauel från min klass ska också till Mexico så jag frågade honom lite grejer innan jagbestämde mig helt.

Efter lite förklaringar och så så kom månadens citat. Månadens citat!!

"Titta ut och inse att Mexico väntar!"

Lite för bra för att vara sann. Nånting kommer ju att dyka upp och förstöra. Det förstår väl alla.

Nu ska jag c-uppsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0