mina tio naglar längst min rygg aaaahhhhhhhhhhhh help sos

ÅÅ jag missade att det var mitt 1700:de inlägg igår. Ouäh

Jag la mig aaalldeles försent igår. Vid två? Vaknade till när min äälskade, kääärleksfulla syster ställer sig och fönar håret i rummet brevid och den andra nöten som öppnar dörren till mitt rum och stänger inte igen den helt.
Herrekud asså!

Sov till strax innan tio. Käka frukost. Satte mig och kollade vaccinationsinformation, läste en bok på flera hundra sidor om bara youtube som jag ska skriva om över helgen till uppsatsen, började ringa sjukvårdsguiden för att kolla med vaccin "för den nya influensan" och om det är Ok att ta tvinrix och de andra godisarna samtidigt.
det var det inte. Det börjar bli bråttom med vaccinationerna alltså. Och de är inte så billiga heller.

Precis då jag skulle ringa en mottagning i sthlm (som kostar 17 jävla spänn per minut!?) så ringer moster och låter mycket skum. Jag frågar nästan direkt var som har hänt och hon berättade att hon ramlat ner från bordet, landat på ryggen och kan inte röra på sig. I samma sekund ringer jag 112 och förklarar allt. Ringer min andra moster och hennes man så att de kunde åka in till henne och sitter sen och mysigaste lunch och eftermiddagen. Miljoner tankar och miljoner telefonsamtal och frågor. får upprepa samma historia miljoner gånger.

Men efter några timmar, vid 18tiden kommer röntgensvaren att inget är brytet tack gode gud och hon får åka hem. Då åkte jag och Sibar och Ilham ner på stan för en fika. Rekordsnabb var den nog också, men mysig.

Kom hem och började kolla på Idol lite halvt samtidigt som jag käka apelsin och löste korsord. Vid nio åkte vi till moster för att hälsa på och vi satt där och hade det trevligt. Jag lyckades nästan lösa ett helt korsord! Wiho.
(Sen att det är från en tidning som heter LÄTTKORSORD behöver jag inte nämna va?)

Och jag har kört lite bil vroom vroom. Och nu väntar jag på att badkaret ska bli ledigt så att jag får bada, men nu kom jag på att jag nog inte ens får ha badskum pga tatueringen. Så jävla jobbigt med läkningen!! Jag håller på att avlida här!!!!! DEN KLIAR SÅ INÅTHELVETE mycket på kvällarna!! Ouäääääääääääähhhhhhh
Helt stört, det blir bara värre å värre. Jag mår nästan illa av att inte klia!

Imorgon är jag bokad med Sibar!! Wiho. Vi ska på date:a hela dagen :-)

Nu ska jag gå att gråta av allt kliande alt. dränka mig i iskallt vatten i hopp om att det försvinner :-(

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0