snart är jag ÄNTLIGEN hemma

Halloj!

Som vanligt, fullt upp med c-uppsatsen. Längtar så jävla mycket till analysdelen just nu så det finns inte!!

Idag är jag en balanserad person. Ni skulle ha sett mig igår morse!
Jag står och gör en smörgås men hittar inte osthyveln. Inte i lådan, inte lådan under, inte i den andra lådan (som vi IBLAND har vissa knivar i) inte i diskstället och inte heller i diskhornet. Jag blev lite knäpp.
Självklart låg den precis framför mig på diskstället. Och självklart såg jag det efter att ha ställt tillbaks osten i kylskåpet.

Sen, jag bestämde mig för en t-shirt men hittar den inte, nånstans. Jag är envis och ska ha den så jag river ut alla mina kläder. När jag gjort klart det så hänger den av en konstig anledning på pinnen som mina klänningar hänger på. Normalt!

Igår gick jag iväg och träna, efter många om och men. Ska nog dit idag igen! (ljuger för mig själv)
Men alltså, i överimorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0