är det bara onsdag?

Godmorgon!

Jobbigt att vakna så tidigt. Imorgon är det sista föreläsninge, förstå?!

La mig å kolla på scrubs men mellan något reklamavbrott så zappade jag till ettan å så blev jag sömnig och streckte på mig å föreberedde mig på att sova så här jag
"Bla bla bla största odlingen bla bla amsterdam bla bla bla holland"
Å SÅ VAKNA JAG TILL!

Mitt tecken!!
Ofta man pratar om odlingar av lök i amsterdam?!
HAha jag lovar att jag kände "men klart om faaan att jag ska till holland!!"

Hahaha det var nog allt?! Drömde konstigt, wow..som vanligt. Asså varfö säger jag konstigt? Det är inte konstigt längre när man drömmer om det varje natt. Ja, det är så konstigt att jag inte ens kan beskriva det.

Nu ska jag dricka upp resten av kaffet å sen lyssna på två timmars fortsättning av kvalitativametoder.
Det ska bli SÅÅÅ kuuuuuuul................................................

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0