autumn faerie



God morgon!

Gissa om det var jobbigt när klockan ringde tjugo i åtta?
Jag drömde att jag var lärare i en skola, det var min gamla skola men ändå inte. Ni vet, exakt som det brukar vara i drömmar. Det var i ett stort hus och mina kollegor var riktigt snygga.

Sen drömde jag att moster hade mördat någon.
Igår drömde jag om greys anatomy, att JD var med där å att han hade upptäckt en stor tumör på revbenen. När jag vaknade så kopplade jag att jag drömt om två olika sjukhusserier i en. Kuligt.

Idag har jag som sagt två föreläsningar. Den på eftermiddagen är av en gästföreläsare, så den ser jag framemot. Jag ska bara försöka hålla mig vaken för att ta mig till skolan överhucudtaget. Har precis ätit frukost å jag är jättemätt, ska strax upp för att sminka på ett ansikte å sen är jag redo.

Näe, men det var nog allt? Jag ska hem å käka lunch, är alldeles för lat för matlåda. Sen är det inte särskillt gott med mat som legat i en plastlåda i ett par timmar.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0