de där gröna ögonen lyser fortfarande starkt

SHOHO

jag ligger på min säng och softilerar. I köket sitter Nicole, Klara, Queen och Jakob och hans kompis. Minns inte vad han heter, men han kallas för Muhanned hahahaha

Tidigare idag så satt jag i vardagsrummet, fortfarande i min pyjamas, kollade på förkväll å underhåll Nicole i köket som kokade ris och stekte köttbullar åt oss då jag fick ett sms:

Är du påväg? :-)

#¤$%$"@!!!!! HUR HUR HUR kan man glömma bort något som man tänkt på hela tiden? Och pratat om senast kvällen innan? Hahaha jag dör, min hjärna e körd.

Som tur var så bor jag nära stan så det var bara att hoppa in i en klänning, sminka sig och springa till Sir simons där ett glatt tjejgäng väntade. Vi samlades allihopa som en sista grej innan Marialicous giter sig på löördag. Det var HUR mysigt å kul som helst. Och att käka planka mitt i veckan är inte fy skam.

Sen kom jag hem och hoppa in i dsuchen. När jag kommer ut så hade hälften av människorna kommit, lite överraskande. Sen har jag ätit bullar resten av kvällen. Mmmm

Nu ska jag softilera vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0