when words fall, music speaks



Hej å hå

torsdag idag. Jag var tvungen att gå in i kalendern på min mobil för att veta vilken dag det är. Har inte den här veckan varit årets längsta?
Och jag har inte kunnat sova! Jag la mig utan att känna mig trött, tvärtom jag har full med energi. Men jag visste att jag var tvungen att sova. Jag fick inte ens dagdrömma utan det blev liksom bara ett blöörr. Skitkonstigt! Sen vakna jag konstant hela natten. Till slut gick jag upp svintrött och käka frukost.

Sen fungerade mitt internet helt plötsligt. Men var otroligt segt så jag kollade lite på "efter tio med malou" eller vad den nu heter och sen kom jag till skolan. Här sitter jag i en stor datasal av den enda anledningen att de finns en scanner här. Jag HATAR pedagogerna, seriöst!! ALLTID!! AAAAAAALLTID ska de sitta i en GRUPP och jobba. Och exakt ALLA kommer från de här små byarna kring jkpg så deras dialekt får min kropp att klia. Och mina öron att ta livet ur sig. Ja, det går!

Sen vet jag inte ritkigt vad jag ska göra idag. JO! Jag glömde säga att jag FAKTISKT tog mig till gymmet igår. Jag var iofs bara där i en halvtimma. En kvart på bandet å en kvart på den där cykelgrejen som gör att man ser ut som ett mongo. Men det var skönt att få röra på sig i alla fall.

Nu ska jag softilera lite, för tänka kan jag inte göra i den här pedagogsmittade datasal. Sen ska jag hem och gömma mig i min lya.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0