söndag

God morgon,

Lillasysters kommentar imorse när vi chattade "vi ska snart äta lunch och du sitter och äter frukost"
Det är så när man inte har någon att äta med, dra ut på det och äta lite när man är hungrig å så.

Men nu ligger jag i min (bäddade)säng och kollar lite halvt på idolrepriser. Musik, gah.

Den här dagen känns väldigt...konstig. Jag vet inte om det beror på att jag pratat med folk som inte brukar vanligtsvis prata med, eller om jag precis fått världens finaste mail av världens finaste morbror, eller om det är mina drömmar. Alltså, OM jag har drömt inatt?! HERREGUD!!! Jag har drömt om alla som står på två ben!!

Alltså, seriöst. Min dröm. Den kändes så verklig och den ångesten jag fick i drömmen kännde jag nästan fysiskt också. MY GOD! Jag har haft min andra mardröm om Holland.
Jag drömde att dagen D var inne, dagen jag flyttar till Holland. Jag har bråttom. (Det hade jag i min senaste dröm också) Och hela släkten är med mig. Jag är otrevlig som ett fanskap, som alltid när jag är stressad, och vi alla springer för att jag ska hinna med planet.
Mitt i hela det där ruset så slår det mig.....

.....

....MITT PASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag liksom, får så mycket känslor i mig så jag kan liksom inte gråta heller. Eller skrika. Bara STRESS!

Sen drömde jag om en klasskompis som var i samma dröm som en klasskompis från mitt förra liv, typ.
Å jag drömde om MAAAAAAAAAAASSA andra människor.

Nej men, jag funderar på om jag ska baka bullar idag? Men det är tråkigt eftersom ingen uppskattar dem ändå.
Jag vill bara sitta och kolla på bilder idag.
Det ska jag nog göra.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0