2½men

HAHAHAHA jag sitter å kollar på 2½ men, nya avsnitt! ROOLIGASTE hahaha

Jag sitter under ett täcke, mjukisbyxor å klänning. Matchande, nej. Värmande, ja.
Nicole å klara är i köket. Nicole lagar mat. Köttfärssås med grillkrydda. Låter inte särskillt gott, men jag har kunnat äta det! Jag är mest nöjd över att hon kan laga en rätt så jag slipper lite då å då.

Imorgon har jag föreläsningar hela dagen. "Hela dagen" En föreläsning på förmiddagen och en på eftermiddagen. Sen ska jag se till att bli hostfri så att jag kan börja träna. Är det inte tjat om att jag måste börja träna så är det tjat om att jag måste till läkaren, så jag föredrar nog att bli "frisk" och börja träna än att besöka en läkare.

Okej, men nu ska jag sluta ordbajsa. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0