fest eller inte fest

Tja,

föreläsningen var minst lika tråkig som jag anat. Inget av alla föreläsningar vi har haft kommer att dyka upp på tentan, det känns ju....bra?!

Efter det så satte jag mig med mina två c-uppsats kompanjoner och skrev en forskningsplan. Det var ganska energikrävande. Kom hem och har precis ätit fyra st "sfihat" och jag är fortfarande hungrig.
Insett att jag aldrig någonsin kommer att få tatuera mig eftersom det alltid dyker upp något problem.
Å så kom jag på att jag faktiskt ska ut ikväll. Eller ut, ska jag nog inte. Men jag ska på förfesten som jag för längesen tackade ja till.
Dessutom blev jag påmind idag i skolan

- Så du ska till råslätt ikväll?
- VA?! (mardröm) nej? Det ska jag inte? Varför skulle jag det?
- ...den där förfesten som du attendar på?
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAa just det. Är det idag? Njaa..tror inte det
 Men nu har festvärdinnan påmint mig på fb, så jag har inte mage nog att säga att jag inte ska komma av den dumma anledningen att jag är trött.
Det är ingen anledning nog!

Eller? Ska jag verkligen dra? Haha
Ska i alla fall hoppa in i duschen nu och sen får vi se.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0