Francesca+Electra Marie Brava+Dragana

HALLÅ

Igår efter inlägget så sprang vi ut i stormen och handla godis för typ 300 kr och kom å kolla på Idol och dog lite. Asså...GAH OMGÅENDE vad duktig Rabih var. JAG VET SKITTÖNTIGT, men jag dör, ok?!

Sen fick vi lite information om min kärlek sen fem år tillbaka och dog lite :-(

Sen blev Idsala sur över at vi inte gick ut å dansa. Men det var faktiskt stormigt, å de va inga männsikor ute! Så vi somnade vid midnatt kanske? Haha

Imorse vaknade vi å käka frukost, klädde på oss och gick för att sola lite till Sen shoppade vi å sen kom vi hem för att laga mat. FYFAN VAD MÄÄÄÄÄTTTA vi blev hahaHöll på att svimma. Fisk, klyftpotatis, ärtor å dressing. Frans, du fick också mat men vi glömde fota...vi var för hungriga....

Min syster har flippad i helgen och börjat prata med dialekt...adnan dialekten hahahaha en påhittad sådan: Det roliga är atthon gå runt på stan och pratar så. Fett synd! Sen så har hon videobloggat hela helgen, ingen förstår riktigt varför....
Hon låter mest som en syrisk ortodox präst när han predikar

Idsala har mest gått runt å klätt av sig. HahahaHon är en billig hora. Dragana - ragata Haha

Nu sitter vi å dricker vin från vårt bag in box. Fabbe står vid fönstret och försöker få uppmärksamhet från hotellgästerna, det hela är MYCKET tragiskt. De är redan påklädda och sminkade, jag ska ta å göra det nu!

Vi ses i dimman! DEJALLABAY 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0