gah

Jag har en kompis som heter Gabriella.
Hon är jobbig.
Hon har liksom en förmoga att kunna irritera mig.

Här ett exempel som PRECIS hände.
För fleera veckor sen så smsade min morbror mig om sak som jag skulle göra. Det här var alltså ca fem veckor sen eftersom det var innan min förra tenta.
Sen har jag liksom skjutit upp på det tills nu. Nu tänkte jag sätta igång och göra skiten och behövde då den informationen han skickade med sms - för fleera veckor sen.

Jag höll på att somna medans jag bläddra ner till smset. Mina ögon gick i kors. Jag raderar aldrig sms.
Till slut hitta jag den, efter att ha haft sin tumme en kvart på knappen.
Och då, då ringer Gabriella. Och när jag lägger på så försvinner självklart smset.

Jag ger upp för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0