hata är ett starkt ord men det är också känslan i magen

jag kanske ska uppdatera lite.

i fredags satt jag och skrev tentan i fjorton, FJORTON timmar. Utan - någon - som - helst - överdrift. Och på pricken fjortonde timmen får jag svar; ett poäng ifrån godkänt.

Det var väldigt längesen jag kände den ångesten jag kände vid midnatt när jag var klar.

Och det var längesen jag grät så mycket för tröst hos mamma och pappa. (eller ok, jag grät för pappa när Karin gick bort men ändå)

Och det var längesen jag hatade mig själv så mycket som nu. Ok, jag har aldrig hatat mig själv tror jag inte. Men den här helgen har jag gjort det.

Det var längesen jag blev så besviken som jag blev på mig själv.

Och det var längesen jag tävlade så mycket mot mig själv.

Kort och gott, jag hatar världen väldigt mycket just nu. Men mest mig själv.

Annars så började jag jobba igår. Eventet står Marabou för och de lanserar en ny choklad "Chrisp´it" och vi står och försöker få folk att göra den fulaste grimasen som de kan. Vi fotar och de får choklad och får vara med och tävla om en resa till Barcelona.
Så det var skönt att få vara med igår och le och skratta lite med barnen men så fort det blev lugnt igen så kände jag magsmärtan.

Men sen blev jag lite glad över att AFF klara av att vända en match efter underläge och ta sig till kvalplats. Finns dock många idiotet som tar ut segern i förskott och de har lekt lite hey baberiba här i stan med trummor och fest. Ärligt? För jävla pinsamt!
Jag missa matchen och jag ångrar ingenting.
Hade mycket hellre varit på Marias bröllop som jag missade helt pga jobbet. Jag blir, om möjligt ännu mer ledsen på mig själv.

Plus att jag vaknat en timma för tidigt och det meddelade Nicole mig när jag skulle ta min mobil och springa ner till bussen. Kul!
Plus att jag inte kunnat sova ett piss hela helgen, till och med innan tentan pga mardrömmar före och, framförallt, efter tentan. Natten till igår till exempel vaknade jag av att jag satt och knappa på min kudde eftersom jag drömde om att de väckte mig mitt i natten och tvinga mig göra om tentan.

Så. Hej då.

Ps; ilham, jag är plastmoster nr1!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

<3 De e vårt fel. vi skulle inte kommit fan :(

2009-10-25 @ 23:24:27
URL: http://followme.webblogg.se/
Postat av: iii

varför svarar du inte på mina samtal, sms eller mail? =(

2009-10-26 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0