Lady Gaga=copycat

Visst du att;

Lady Gaga vill vara mig?

Jo, men visst! Lady Gaga har faktiskt snott mitt smeknamn helt å hållet. Mitt första smeknamn var faktiskt Gaga, och om sanningen ska fram så kallar min mamma för det fortfarande, än idag.

Gagga, Gaggi.

Mina mostrar kallar mig också för det. Kul i jul va?

Å på tal på Lady Gaga. Min kusin var i USA för ett år sen, i las vegas närmare sagt och då var en viss Lady Gaga där och spelade in en video. Hon hade vid det laget bara släppt sin första singel i USA och inte nått Europa. Han frågade henne om hon var känd eller nåt?
Då förklarade hon att hon precis släppt en singel med akon. Jag minns att jag mest skrattade åt hennes namn när han berätta om henne. Tänk att jag inte visste vem Lady Gaga var för ett år sen? Gosh.

/Gaga/Gagi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0