monday again and im loving it

Hej hej

jag hinner inte blogga så mycket nu heller. Ska samlas med mina c-kompisar och planera uppsatsen om 35 minuter. Och här sitter jag i min morgonrock.

Det slog mig precis att jag kanske bara hinner komma hem på besök en sista gång innan det blir föralltid. Jag har ingen aning om när jag får komma hem igen, lite jobbigt faktiskt. Jag vill kunna planera. Kanske får mig svar idag. Tur att vi ses idag, för annars hade jag blivit lite ledsen. Igår när jag gick med flickorna till tågstationen så kom jag på att jag FAKTISKT hade kunnat åka tillbaks med dem då min tenta är nätbaserad och kan göras vartsomhelst. Surt va?

Oh well.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0