now love me right like I know you can!!



Jag har storstädat hela lägenheten! WIHO
Eller storstädat å storstädat. Jag kan nog inte riktigt göra det. För börjar jag att stor - och grovstäda så kommer det garanterat ta exakt hela dagen. Det finns ingen stop för mig då.
Då är det kläder och garderober som ska rensar, skuras. Exakt varje litet hörn ska bli rent. Kläder ska tvättas, sängkläder bytas, fönster putsas.

Och riktigt så mycket orkar jag inte med just nu. Speciellt inte med tanke på att jag flyttar om MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER!!!!!

Nu har jag ätit köttbullar, ris och massa brunsås. Nu är jag i någon slags matkoma....zzzz hade varit gott med sömn! Och godis! MMmmm :-)

Hmm, inte så mycket mer att säga kanske. Jo, minns ni det där beskedet jag väntade på? Fick det häromdagen och det var BRAA. Nöjd! Å så sitter jag fortfarande och väntar på svar om jag ska till Rotterdam eller Haarlem. Kul att veta liksom, och verkligen en sån sak som behöver EN JÄVLA MASSA tid på sig att svara! HERREGUD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0