nu kanske jag har lite ont i magen av alla bullar :-)

Jag fick precis ett mail från en gammal mkv:are som varit i holland och pluggat.
Alltså, palla bli otaggad? Hon skrev i och för sig inget negativt, bara bra information.
Men...jag vet inte.
Nu vet jag i alla fall varför jag drömde om holland.

Jag väntar på ett besked imorgon. När jag vaknar på morgonen så kommer jag att veta om det är ett bra besked eller inte, innan jag kollat mailet.
Jag ser det alltid i drömmarna när det handlar om sånt.

Men nu kanke jag inte gör det bara för att jag sagt att jag gör det, haha.

Men fan, misspepp efter det mailet.

Haha citat: som du säkert vet så är röker alla på och du kommer att känna lukten i amsterdam. det är mycket grupparbeten i skolan så se till att vara med de som är intresserade av studierna och inte av att röka på, det slutar inte bra då.

Hehe

Kanske att jag skulle valt usa eller australien ändå...

NU GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0