talk nerdy to me

Kan
inte
stänga
av
datorn

Kan
inte
sluta
lyssna

backstreets boys
gamla
dängor

Smör.
Ja, gud ja.
Vilka
smör-
texter
de
har.

Men Gud.
På tal
om
det.
Varför
Kan
jag
inte
sluta
skriva
såhär
knäppt?!

Alltså,
menade
ju
inte
på tal om gud
att jag
skulle
prata om
Honom.
Chefen
liksom.

Varför
känner
jag mig
full?

If you say
goodbye
girl
I would
die.

Nej
men
man
kanske
ska ta och lägga
sig
och liksom
avsluta
den här
dagen,
som ändå
varit bra?!
I alla fall
på kvällen.
Tack vare mig själv!!

Imorgon
kommer
det
att
vara
PISS.
En PISS dag
Jag känner

mig
det
väldigt
tydligt.
Dåliga besked.
Usch

God
natt för
239645de
gången.

Kevin har fin röst.
Kevin i backstreets boys
Kul att
jag alltid
ska tycka om
"nörden" i grupperna
för att de är synd
om
dem.

Talk nerdy to me.

Kommentarer
Postat av: elisha

eeh,, har du problem eller har du bara druckit lite för mycket?

2009-10-05 @ 11:56:43
URL: http://klichas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0