telefonsamtal och kladdkaka

HEJ!!

Kul att dagen varit rekordlång men ändå känts kort! Den har varit så lång så att det känns som att det var igår jag var i skolan och hade ett seminarium.
Mötte upp Samora och vi åkte hem till henne så att hon kunde äta sen åkte vi för att handla frukost till imorgon. Men där nånstans kom jag på att hennes pappa hade mina nycklar (lång historia) och vi var tvungna att åka tillbaks haha

Vi kom upp till mig, Gabriella och Nancy joina och jag backade en kladdkaka åt dem. JAG VET, ibland kan jag vara snäll! Haha

Men innan det, när vi var på första stoppet på råslätt så fick jag ett samtal med konstigt nummer å jag blev lite sur å tänkte att "självklart ska fastighetsskötarn ringa precis då man lämnar lägenheten". Men det var ett samtal ang ett jobb som jag sökte, mest på skoj, för två månader sen. Hur kul som helst! Det är ett litet eventjobb som bara är över en helg. Ska på intervju imorgon, wish me luck!

Jag ska alltså befinna mig där kl.0800! TIDIGT ELLER?! Asså, man fryyyyser ju jättemycket då!
Som tur är så är kontoret på stan, så det är inte så långt att gå, trots att det är "norr" om alla butiker å sånt.

Å SEEEEEEEEN! Jag kommer att skutta hela vägen ner till Resecentrum och våldta dem!!
Hahaha jag skuttade faktiskt idag! När jag fick mot dörren i hallen här och självklart kommer den snyggaste grannen ut ur dörren just då. HAHAHAHA

Nej men man kanske ska ta och hoppa in i sängen? Min näsa e alldeles kall, så kallt är det här. Imorgon är det alltså imorgon och då är dom här! Och på kvällen är det Mammas pojkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY HAPPY JOY JOY!!

GODNATT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0