they wanna see us crawl

God morgon,

jag har precis ätit frukost och nu är jag SJUKT rastlös. VAD HÄNDER IDAG!?
Känner att jag har lite ont i svanken av allt liggande igår så jag vill ut ut ut ut idag!

Hahaha aaaalltså, mina drömmar! Jag vaknade inatt av några idioter som ännu inte åkt hem efter en kväll på klubbarna, som tuuuuta sönder varandras bilar. Haha när jag vakna så kopplade vad jag hadedrömt om och började nästan skratta, KAN man vara så ofrisk?
Men nuhar jag självklart glömt bort vad det var! Lika bra. Annars hade jag skrivit ner det här och ni hade tyckt att jag är i ÄNNU MER större behov av hjälp.

Jag vet att jag ska laga lite mer korvstroganoff men sen vet jag inte riktigt. SKa försöka övertala Nicole till att se på film med godis ikväll, men tvekar väldigt väldigt mycket.

OUÄH jag vill nog hem nu. HALLÅ?! Det räcker!! Hem hem hem hem. Och det allra värsta är att det kommer att dröja MINST två veckor till innan jag får åka hem.
Men nästa helg är det kataaastrooof hahaha
Eller som Idsala precis smsa mig, efter att jag mms:at en bild på min stand - in (nallen) som jag ätit frukost med.
"Håll ut min kära. Om fem dagar ska du få psykologisk hjälp." PUNKT.

Hihi. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0