true love way/kings_of_leon

Igår kväll så låg jag på offan exakt hela kvällen och åt godis å hade det mysigt.
Ikväll har jag bakat fyra plåtar bullar!! (kanel å vanilj) å jag är glad :-)

Jag har skrikit, pekat finger, svurit, skrikit åt diverse brända kroppsdelar, skrattat, fått rysningar av en godbit (då menar jag inte en godbit som i något man kan äta...) och bakat, danat, sjungit, diskat. och bara gillat läget.

var med gabriella på a6 innan. sen kom vi hit och åt. hängde. sen gick hon och jag blev ensam i den kalla lägenheten. nabbt sprang jag ner till hemköp och handla nödvändigheter till bullarna. å så har vi ätit chips å godis medans vi (läs; jag) har bakat.
vi har fortfarande ingen kavel så jag tog en gammal rosévin flaska och worked it!

Ni ska få lyssna på livets låt. En sån låt som man älskar första gången man hör. ÄLSKAR!


Livets sång!! TRUE LOVE WAY av KINGS OF LEON.

GOD NATT GOTT FOLK!!! Idag lägger jag mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0