våfflor å pannkakor

ÅÅ vet ni vad jag upptäckte tidigare ikväll?
Att jag äger ett våffeljärn! Hur bra är inte det? Och hur mycket våfflor ska inte vi äta?
Ena dagen pannkakor och den andra våfflor. Bra grejer!

Jag och Idsala bestämde en mail-date till idag. Så jag mailade henne tidigare om våra planer inför helgen och allt jag fick med var....

vad vi ska äta.

Men visst fan ÄR det det viktigaste?! Haha

Nej men, mysigt å kul kommer vi att ha det. Uuuuuuuuuuutan någon som helst tvivlan.

Hoppas det inte snöar imorgon, jag vet! Jag sa att jag gillar snö och det gör jag!! Bara det att jag endast har vår/höstjackor här. Jackan, mössan å allt annat vintrigt kommer IÖVERIMORGON! (Kan fortfarande inte fatta det, har inte haft besök här sen DECEMBER FÖRRA ÅRET)

JALLABAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0