God morgon lördag, god morgon ledighet och god morgon hösten!



Åååååh, vad skönt det känns idag!
Det har precis slagit mig att jag inte har något att plugga till. Den nya kursen börjar inte förrns på tisdag eller onsdag. Fatta, fyra dagar i lugn och ro? Det finns inte!

Sen så lyser ju solen också. Helt underbart! Hej höst!
Ja, just det. På tal om hösten, häromdagen så var jag ju på Ica Maxi med Samora? Och det var enda gången jag var ute den dagen. Dagen innan hade jag bara varit på skolan en liten snabb stund bara, har jag för mig? I alla fall, dagen efter springer jag ut för att gå på lektion och möts av en vägg av kyla. MEN HEJ HÖST!

Sidospår.
Jag vaknade av att min syster smsade mig med årets sämsta skämt "jag har hittat nakenbilder på dig på google, kolla upp dem.Du kanske vill anmäla". Ofta.
Annars så har jag sovit som en prinsessa.
Gick upp och ordnade frukost till tonerna av orkester som gick förbi lägenheten två gånger. Seriöst, hur mysigt är inte det?

Snart ska jag upp och byta om och promenera i solskenet till Råslätt. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0