sundays




Halloj.

Jag är helt slut! Hahaha så komiskt! När jag tentapluggade satt jag vaken till ett, pga ögonen inte alls blev sådär torr-trötta. Den här helgen har jag inte gjort något annat än att ta det lugnt och äta och ändå är jag helt slut nu...

Jag pratade med Idsala innan och hon gav mig Södertälje absistens :-(
Har tänkt ganska mycket på hur mycket det är som händer där hemma och i sthlm som gör att man liksom, dras dit hela tiden ändå. Nu har jag bara tre månader här, vilka jag ska försöka njuta av. Men det känns skönt att veta att jag bor hemma om mindre än ett år och att jag förhoppningsvis har börjat jobba :-)

SKÖNT att inte veta vad som kommer att hänta till hösten. Jag har ju liksom alltid veta vad jag ska göra och det är att plugga. I hela mitt liv har jag haft det så. När jag får min examen i juni så har jag pluggat i 17 år. Hahaha helt sjukt.


Nu ska jag krypa under mitt duntäcke och glo på tv innan jag tar farväl av denna dag och vecka.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

hAHAHAH HALLOOJ!! Alltid lika kul!!

Jalla kom hem nuu!!

2009-09-21 @ 23:07:22
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0