det var ju nästan mörkt när jag vakna

Bläh. Jag kunde inte komma in på bloggen igår. Jag som faktiskt ville skriva lite.

Måste skriva om söndagen!
Jag vaknade upp och det var ett faktum att jag var sjuk. Vi åt pannkakor till frukost och jag retades med mina småkusiner som hade sovit över hos oss.

Å seen kom Idsala och trakassera mig. Jag hoppade in i duschen. Sen lekte vi. Sen åt vi. Sen tröttnade vi och promenerade med min mamma och lillasyster till min morbror, som faktiskt fyllde år på söndagen.
Men han var inte hemma. Kul. För att vara helt ärliga så gick vi dit på grund av maten och fikat från gårdagens fest och inte för att gratta honom igen, haha!

När vi kom fram så hade sfc - aff matchen börjat och vi hade redan fått in ett poäng. Så det var happy time där mitt i kaoset. Vi fikade massor och fick även med oss matlåder när vi, några timmar senare, åkte in till stan med Ilhääm för en fika.
Det var kallt och mysigt. Men jag hade blivit ännu ännu mera sjuk!! Jag hade världens huvudvärk och kände ibland att jag kunde svimma pga den.
Hemma på kvällen blev det ännu värre. Jag fick feber och jag kände hur rosa mina kinder blev och jag hade så ont i halsmandlarna att jag hellre dreglade än att svälja saliv. Eller, ok. Jag dregglade faktiskt aldrig. Men, NI FÖRSTÅR. SÅ ont hade jag.

Jag virvlade mig in i mitt täcke och kollade på ett avsnitt med greys anatomy innan jag hoppade in helt å somnade. På morgonen vaknade jag av att jag hosta sönder lungorna. Min syster kom in med ett glas vatten till mig som jag inte kunde dricka. Men jag fick sova lite till och blev lite bättre. Dessutom hade jag tagit en stoor alvedon och sovit med en TSHIRT. Det är ganska mycket att sova för att vara mig. Så det blev gaaanska svettigt den natten.

På morgonen så packade jag min väska. Åt. Kollade på greys anatomy. Åt lite mer. Sen stressåkte jag till östertälje,pendlade in och stressa igenom tcentralen, som jag skrev om innan.
Det var inte så kul att stressa så mycket. Jag blir ett odjur när jag är stressig.

Kom hem och såg att Nicole och Kasiwa var hemma. Vi kollade lite på Idol innan vi gick över till Kasiwa för att kolla på de där hollywood fruarna, bland det värsta jag sett på tv. Seriöst?!

Igår satt jag mest hemma under mitt täcke och försökte att bli frisk. Sen efter lunch nångång kom jag på att jag faktiskt har en bok som jag inte har börjat läsa ännu; flyga drake!!
HUR BRA SOM HELST!
Jag har hunnit läsa 130 sidor cirka nu och ska fortsätta läsa den idag!

Dessutom ha jag bara ett avsnitt av säsong fyra av greys anatomy kvar! Wiiihoo.

Idag ringde klockan kvart i sju och det gjorde faktiskt lite fysiskt ont när den ringde. Den ringde ganska länge i drömmen innan min hjärna koppla bort den söta, smarta killen jag drömde om. (vet dock inte vem han var :-( )
OUÄH det var jättejobbigt! Jag hade en sån natt där jag aldrig sov riktigt djupt förrns på morgonen, irriterande!

Dessutom var det SÅ KALLT imorse att jag höll på att gråta! Och DESSUTOM krånglade mina hörlurar. Tills jag löste upp dem och skulle äntligen få välja en låt så hörde jag någon skrika ZALGA!! Å så fick jag sällskap av joel till skulän.

Mellan 8-10 har vi haft föreläsning och nu sitter jag här i hopp om bättre internet än det ruttna jag har hemma. Herregud, det är så segt i slutet av månaden så det inte finns.

Ne, nu ska jag sluta skriva på som om det vore en bok. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0