glooria!




Halloj!


Slutet av dagen blev lite bättre. Det var nog pluggandet som gick åt helvete bara. Läste på bra men vet inte om jag förstog allt (läs; förstog ingenting alls)

Gick på stan med Samora och larva mig lite. Dansa i butikerna, när jag vänder mig om så står självklart Samora inte kvar där. Kul va? Skit kul.

Sen träffade vi Gabriella och vi gick iväg för att fika. Men jag fick bara huvudvärk. I alla fall tills Ilh33ms kusin kom och joina oss haha. Då blev det genast mycket roligare.

Kom hem och var aphungrig. Käkade medans jag kolla på tv4as dummaste idé hittils: kändisdjungeln. Det enda som fick mig att fortsätta kolla var PIPPI FUCKING LÅNGSTRUMP! Alltså, hur KAN man beté sig normalt med henne omkring?! HErregud. Hade hon pratat med mig så hade jag bara stått som ett fån och glott på henne med stora ögon och stort leende. Hon är grym alltså. Men det är synd om henne.

I alla fall.

För en stund sen kom Nicole på att hon skulle ge en del grejer till sina släktingar så vi sprang ut i kylan. Och kyligt var det! Jag slängde på mig min tjockaste kofta över kläderna för första gången den här säsongen plus en jacka. Men kylan var som en vägg asså!
Jag hoppade indianhopp tills jag tappade andan haha

Nu har Nicole upptäckt Spotify
- THANK GOD! Jag skulle inte klara av Sarah d Finers "im moving on" och pussycat dolls "hush hush".
Hon skrek från badrummet att hon allt ska spela en låt för mig. Jag höll på att gråta!! SNÄLLA!!!! INTE IGEN!!!!!!!
Men det var tydligen att hon fått spotify. Chefen har hört mina böner.
Men nu lyssnar vi istället på en massa Carola.......

- Varför erkänner du bara inte att du gillar schlager?
- Jag gör inte det.
- Nej nej....jag hör det....

HAHAHA Å nu förstår jag varför jag drömde om Moa inatt! Det är ju för att vi skulle lyssna på Carola!!
Å jag drömde att jag rånade ett hem. Skit häftigt!!

Nu ska jag lägga mig och drömma massa konstigt igen :-)
Sov gott.


Ps: jag lyckades övertala henne att spela Westlife efter den här carola låten! Men vi får se...hon brukar undvika mina önskningar när det kommer till musik. OUÄH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0