greys anatomy, come for me

Är det fredag idag?
Ja, det är det ju.
Vad har jag gjort?
Min dag började med att jag hosta mig vaken. Käka frukost och satte mig för att kolla på greys anatomy.

Och det har väl jag gjort enda fram tills...nu?
Jag gick upp en stund och dammtorka mitt rum, syrrornas och vardagsrummet. Sen gick jag upp för att äta lunch, rekordfort. Så fort att jag fick ont i magen.
Sen tvingade jag mig upp efter tolfte avsnittet på två dagar. Alltså, 8 avsnitt idag.
HUVUDVÄRK, hej kom å ta mig!

Det värsta är att det är den finaste höstdagen du kan tänka dig! Träden är perfekta, tempraturen är perfekt, solen lyser perfekt. Och jag har suttit inne hela dagen.
Snart ska vi iväg till pappas kusin som fått bebis. Äntligen så får jag hålla i ett litet, litet oskyddat barn igen. Long time ago.
Senare ska vi till en kompis som ska iväg till England och plugga. Vi ska vinka henne hej då.

Så ser min kväll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0