Här kallar de det "sjukdom" att prata "sthlm:ska"/RIKSSVENSKA. Det är ni som är sjuka. Ingenting annat :-)

God morgon!

ÅÅååå jag hatar att vänta!
Jag väntar på Samora just nu.
Jag har inte kunnat sova inatt heller! Mycket irriterande, speciellt när jag inte vet vad det beror på. Jag drack ju kaffe bara på morgonen?

Gick upp innan 10 nångång och läste ett par sidor. Gick upp och käka frukost. Får sms från Samora som undrar om jag vaknat. Får ett FB meddelande där hon undrar om jag är klar. Men åååh, det var bara att gå upp klä på sig å allt det där. Nu smsar jag och säger åt henne att komma

"Jag ska bara klä på mig"

Men vafan!? Haha.
Jag ska slå henne.

Å nu smsar hon "Men han är snygg"
Jag svarar "Va?! Vem?"

"Asså han den snygga från greys som dog. Som izzie är kär i"

1. VA?!
2. OM NÅGON AVSLÖJAR NÅGOT OM GREYS ANATOMY SÅ KAN JAG LIKA GÄRNA AVSLÖJA ATT NI KOMMER ATT DÖ SNART! VÄLDIGT SNART!

Hur kan man gå ifrån; är du klar? Till ett sms om greys anatomy?

Så Samora, nu har jag gett dig mer att klaga på mig om :-)

Det är suligt här idag. Är du suligt i Södertälje också? Hoppas att ni har sol i alla fall. Jag kollade på schemat igår, har många "lediga" dagar till nästa kurs. Förvänta er att se mycket av mig då! Hehe

Nu ska jag gå och skälla ut Samora lite till :-)

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Hahaha Ooo lee de e samora i jönköping hon menar säkert Denny som dör..du vet den snygga denny? Lite efter e hon säkert bara...

2009-09-15 @ 22:23:36
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0