Hörrni!

Lyssna på det här häftiga som precis hände mig!

Jag sitter i stora (MKV) datasalen och satt här innan med några andra klasskompisar, men nu har dom gått och jag sitter här ensam och har både jobbat och pluggat klart. Skönt, nu ska jag bara hem och plugga mer OUÄH.

men till det häftiga! Jag sitter som sagt ensam, så jag spelar då självklart lite Coldplay. "Clocks" började spelas och det första de sjunger är;

Lights go out and I can't be saved

Och precsi DÅ släcks alla lampor i datasalen!!! Värsta häftigt va? Asacoolt va? Ballt va?! Haha


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrråååaa

Kommentarer
Postat av: fabbe

Maaaaaaa fett läskigt!

2009-09-05 @ 00:09:17
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0