Ikväll tänker jag på...

...att jag är väldigt (VÄLDIGT) sugen på en leverpastejmacka med smörgåsgurkor just nu nu.

...att jag måste skriva en lista med positiva/negativa saker med att plugga i antingen england eller holland.

...att är väldigt omotiverad till böckerna inför tentan.

...och att jag dessutom har lite andra smågrejor att göra.

...men jag gillar min lilla hemlighet i alla fall!

...att kladdkakan som Nicole bakade idag var riktigt god!

...att, nu när jag tänker efter, ätit tre olika kladdkakor på en halv vecka!

...att jag saknar väldigt många människor där hemma.

...att jag inte får glömma att ringa vår fastighetsskötare imorgon.

...att jag nog inte kommer att kunna sova om jag inte lovar mig själv att köpa en leverpastejsmacka imorgon. And I will!

...att den här bilden är lite för bra för att vara sann. jag menar, kolla bara leendet!

...att om nicole spelar pussycat dolls' hush hush eller sarah dawn finers i'm moving on en gång till så hoppar jag ut från fönstret.

...och! OM INGEN GER MIG EN LEVERPASTEJMACKA NU så kommer jag att gråta lite!

...att den här bilden får mig att le igen.




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0