In das schule

Oj oj oj, glömde helt bort bloggen där för ett par timmar.

Och så krånglar det lite. Jag ser bara mitt senaste inlägg när jag loggar in, så om någon kommenterar så ser jag det inte. Lite konstigt.
Igår satt vi kvar och kollade på The day after tomorrow, men jag kollade mest på Gyllenhaal. Gah. Vi började frysa till slut pga scenerna haha
Sen kollade vi på Scrubs men nånstans under reklamavbrottet däckade jag helt brutalt på min säng med alla mjukiskläder på och på min stora nalle, Klara var till och med fortfarande hemma hos oss. Kul i jul.
Förstår ni hur djupt jag har sovit inatt? Jag har sparkat ner min tavla två gånger haha

Det tog ett tag innan jag insåg var jag var när jag vaknade av telefonens pipande. Så djuupt!
Käkade frukost och sprang till skolan. Och nu har jag suttit och jobbat på ett tag, glömde till och med bort facebook. Haha
katastrof.

När jag är klar så ska jag hem för att plugga. Men först känner jag för att storröjja hela lägenheten så att jag och Nicoel bara kan koncetrera oss på att bli FRISKA i helgen. Jag har en bok som jag vill läääääääsa men jag kan ju inte med all kurslittratur, sad sad.

Nu måste jag fortsätta här. TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0