Lagar mat

Ååå jag är lite spänd just nu. Lagar en rätt som jag aldrig gjort innan.
Världens enklaste i och för sig. Men det är ändå spännande

Potatisklyftor med havssalt, grillkrydda och lite vitlök och så olivolja. Kycklingfiléer med grillkrydda och gullöksklyftor! Gott va?!
Skulle egentligen ha i massa grönsaker, men det känns lite onödigt när Nicole ändå inte äter några.

Var i bibblan en stund och läste. Träffade en kompis till mig från gymnasiet, som också flyttat hit. Hur kul som helst!!

Å nu väntar jag som sagt. Tänk om det inte ens är ätbart? Men mest längtar jag väl till imorgon då jag är påväg uuut från högskolan och tentafri!
Å sen en annan grej som händer på kvällen som jag inte får skriva om på min blogg :-)

Hej!

Kommentarer
Postat av: fabbe

vad händer då?:D kommer du hem o överraskar oss igen? :D:D

2009-09-17 @ 16:04:17
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0