mini daims

Ååh, nu känns utlandsterminen så nääära! Nu vill jag bara skriva klart c-uppsatsen å draaa!
MEN!
När vi satt där på kick-offen så stog jag på både northampton (england) och INHOLLAND (nederländerna) jag blev gaanska så confused. Tänk om det slutar med att jag få välja mellan dem? DÅ blir jag förvirrad!!

I alla fall. Saker och ting känns mer å mer klara nu och allt känns så nääära. Vi åt stoora mackor med kycklinröra å drack saft å softa. Sen sprang jag ut i regnet. Det regnade när jag gick dit också, men inte lika mycket! Jag satt där med mitt lockiga hår haha
Men när jag kom hem såg jag ut som en blöt hund. Det var bara att hoppa in i duschen!

Satt ett tag innan Kasiwa ringde å kom över. Vi har suttit med varsin dator å pratat och surfat emellanåt. Nyss så åt vi mini daimstrutar som var mycket goda :-)

Jag kollar lite halvt om halvt på Simpson och Kasiwa äär i köket och lagar mat åt sig haha

Nu ska jag softilera. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0