MONDAYPLEASE!

Guuumöörgoon,

jag sitter i mitt kök just och har precis ätit toastmackor. Gottit.
Jag har gått runt och kännt mig nöjd över att jag börjar kl 10 på en måndag, (älskar att börja veckan tidigt, det sätter liksom ribban högt för resten av veckan) men igår kikade jag på schemat och de har tydligen ändrat (eller så får jag syner) till kl 13.00.
Sen har jag en informationssökning på onsdag och sen en föreläsning nästa vecka om källkritik, och sen är det bara att visa att man lärt sig allt på tentan!!

Hur, HUR tänker man om man lägger TRE föreläsningar på en kurs och två andra föreläsningar (som inte ens har med denna tenta att göra, utan den andra) och sex kursböcker som är större än mitt eget huvud?! Exakt, hur tänker man då?
Men det är väl bara att bita ihop, ämnet är ju hur lätt som helst! Vetenskapliga teorier, filosofi osv. Aaaaaaaaslätt.

Vi lyssnar på en massa Celine Dion just nu, ganska soft såhär på morgonen (jag vet att halva Sverige går på lunchrast om tre minuter, but still)
Nu ska jag upp och klä på mig å så!

Pusselipuss.

Ps: Idsala och Ilham, gå å släng er från klaffbron eller nåt! Det är ni två som klagar mest då jag inte bloggar och ni två som kommenterar minst! Gå å ät vitlök eller nåt! Ni är lika beska som balsamvinägrett jag ibland smakar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0