now you got me closer

Fan vad jag har vaknat på fel sida idag.
Helt onödig dag har det kännt det som. Mycket mat i och för sig. Men onödig. Energilös.

Vaknade av att mina mostrar, en efter en droppade in till oss.
Fabbe kommer i rummet och petar på mig och säger

- gå upp, holto å holto är här
- NAE?! Menaru det?
- Haha men gå upp, vi ska få pannkakor

Och jag gick blixtsnabbt upp och åt pannkakor med grädde och med mammas och mosters hemmagjorda syltar. Alltså, vilka kvinnor!

Sen kom min yngsta moster som ville att jag och syrran skulle med henne ut till Hovsjö där hon skulle klippa sig. Jag och Fabbe satt och smsa varandra, fastän vi satt brevid varandra hahahaha

När vi skulle åka hem så var det ett par som kom ut på övergångsstället ganska plötsligt, så säger han

- Ska jag köra på dem?
- JA!!
- Eller...näe, de är svenskar. Hade de varit syrianer hade du kunnat köra på dem
- Haha tror du att jag hade kunnat skada dem då?! Syrianerna skulle ha skadat min bil!

Haha lite kul. sen kom vi hem och då hade mamma och mina två andra mostrar gjort mat. Avancerat med stora kuttle. Så åt vi deem med kusin, kusins fruga å bambilicous.  (+ miljoner kusiner till)

Å så har vi väl mest hängt här. Ätit frukt. Kakor. Druckit kaffe. Vin. Raki. Å så.
Kul va?
Varför har jag ingen energi för?
Ikväll är det tänkt att vi ska till femfemnoll. Som vanligt - JA. Exakt alla hånar oss när de frågar vad vi ska göra ikväll. Haha OK, det är lite kul.
Orkar iofs inte. Men vad ska jag annars göra?!
Energin kommer nog tillbaks för varje glas som åker ner :-)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0