ruuligt, ruuligt

Okej, händelse nummer dos.

Det här hände i torsdags. Samma dag som jag åkte hem för att "överraska".

Det var ganska sent på kvällen och Fabbe hade jobbat sent och var trött. När jag var i duschen så hade hon tagit över datorn och när jag kommer in i rummet ser jag att jag måste "klä om" mina sängklader så att jag får sova i nytvättade lakan.

Fabbe är som sagt skittrött.

- Hallå?! Varför har du inte bytt sängkläderna till mig för?

Fabbe blir irriterad.

- För aaatt jag kanske har jobbat i x timmar och är skit trött?! (och så babblade hon på lite om hur mycket hon har jobbat och gjort och bla bla bla)

- Men förstår du inte vilken jobbig dag jag har haft då?! Jag har suttit i en biiil en heel förmiddag och DESSUTOM suttit och fikat och lunchat på stan exakt HELA eftermiddagen och suttit och kollat på gamla bilder hela kvällen?! Va?

- Ja, exakt...

Haha KUL!

Fabbes kommentar när hon återberättar till Idsala:

- Det var första gången jag inte gjorde som hon sa.

Hehe. Enough said!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0