Schackmatt!!

Hahaha ärligt ärligt, min bild på fågeln och schackpartiet i klockrent.
Vill ni veta hur jag tänkte då?
Jag försöker oftast hitta en bild som har nåågot med texten att göra. Det behöver inte ni liksom förstå, bara kanske att det har något som bara jag förstår att göra.

I min dröm om Fabbe så var även Kungen där. Och kul att ha bild på kungen? Nej. Så jag tänkte, hmm...hur ska jag ha med en bild på kungen för att komma ihåg att kungen också var med i drömmen, utan att ha med själva kungen?
Var finns det kungar? Ja, var finns dem?
Schack!
Jag sökte på schack-bilder och helt plötsligt dyker en bild upp med schackspelet PLUS en fågel.
VAD ÄR CHANSEN?!

Hehehe. Nööööjd.

Kommentarer
Postat av: fabbe

HAHAHAHAH!! klockrent

2009-09-06 @ 14:33:36
URL: http://followme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0