sommaren vägrar att släppa taget

Jag var faktiskt beredd på att hösten kom med september när jag sprang iväg till skolan idag. Herregud, vilken energi jag hade!
Men i alla fall. Hösten, Zalga, hösten fokusera.

Ja! Världens värme var det utomhus! Jag skämdes nästan när jag gick omkring i min skinnjacka, så varmt!
Hallå? Vad är problemet? jag har liksom föreberett mig mentalt på höstenu, men sommarn vill inte riktigt.

Var hos tattueraren idag!! Allt var faktiskt mycket bättre än sist. Exakt allt.
Men jag ska iväg till en annan som är ny också. Den ligger dock på andra sidan stan, så vi får se när jag orkar ta mig dit :-)

Kom hem och var riktigt hungrig. Åt. Kolla på family guy och skrattade rekordmycket. Och sen scrubs och sen lite av How I met your mother - jag klagar inte. Grymma alla tre.
Sen sprang jag ner på fika med Gabriella Samora och Nicole. Sen kom jag och Nicole hem, åt spaghetti och köttfärssås och smoothies efteråt. Bara för att vi var sugna på dem!

Snart ska jag hoppa in i sängen å kolla på mer mer mer scrubs! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0