streamad tv is the shit

Tjo!

Jag har suttit och kollat på streamade avsnitt av gossip girl och greys anatomy. Senaste gg avsnittet...jag förstår varför en på fb hette "Noooooooooooooo Dan WHAT ARE YOU DOINg?!!!!" Haha. Kände exakt samma sak!!

Å så såg jag lite svtplay. Å nu har jag sett första avsnittet på säsong tre av greys anatomy. HAde börjat kolla på tredje säsongen, men minns inte så mycket. Och just det här avsnittet har jag faktiskt bloggat om. Gillade sensmoralen som Meredith brukar ta i slutet.
Jag är skithungrig men vill se mer!!

Sitter fortfarande i pyjamas också haha. Å så regnar det utanför, mysigt :-)

Fan. Nu ringde min lillasyster från porttelefonen, om hon är hungrig så kan jag lika gärna stoppa hä och käka med henne.

We´ll see. Babaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0