now look at this




Hello!

Det blev ju exakt som jag trodde igår. Jag lagade maten, som blev äännu godare en dagen innan hehe. Åt och rekordduscha och sprang ut i dynsblöt hår in till Hemmakväll och hyrde Slumdog Millionaire - klockren film by the way!
Vi åt Samoras goda kladdkaka innan också.

Åkte hem och kom in till en tyst lägenhet - wow. Thats a first, typ. Men det varade inte länge, snart springer Nicole in med sex andra tjejer - alla på sjunga-gamla-ballader-väldigt-högt-och-fult-humör. Och jag kunde inte bli gladare...............
Haha herregud, jag är bara glad över att jag har kvar mina fönster.

De gick ut bland alla fullisarna här på gatorna och jag såg min chans till att få sova. Och det gjorde jag.
Vaknade upp vid nio(?) av syrrans sms, tänkte vakna och ta tag i dagen, men bara vila en liten stund till. 3½ timmar senare vaknar jag upp av ett telefonsamtal.....
Lyckad.
Jag gick upp, käka frukost och har typ hängt lite å så. Snart ska jag plugga lite tills någon har tid att leka med mig.
Det var fint väder för en stund sen. Nu lyser inte solen lika mycket, kanske något moln bara eller så. Får se.

Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0